wilmaakesson

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Staan imorgon! :)

Av Wilma Åkesson - 28 oktober 2011 20:29

Imorgon kommer Nellie hit och vi drar ner till stan en

liten stund och ska köpa lite saker till halloween :DD

HAHA, Nellie skulle tydligen köpa en clownnäsa, HHA...!

Vi ska nog köpa sånna där pennor som man målar i ansiktet 

och måla något, vet inte riktigt vad jag ska va då men.. AHA,.

Kommer kanske bilder imorgon på bloggen vad vi har köpt för

något, om ví nu gör det, tror det!

Nu tittar jag på idol, så många som är så himla duktiga asså!

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Åkesson - 11 november 2011 18:31

Jag tror jag har bytigt till blogg.se nu :) Amanda hjälper mig med att sätta dit headern, tack så jätte mycket Amanda :) JAJA, idag har jag vart med Ebba, Sofia och Johanna :) Riktigt kul faktist, bakade kladdmuffins, fast jag behövde åka hem i...

Av Wilma Åkesson - 10 november 2011 17:20


        Sitter framför teven och myser lite, har precis gjort lite läxor till förhöret som är imorgon och PROVET som är och typ 5 veckor.. Dagen har väl varit rätt ok i skolan, bakade bullar på hemkunskapen, mina och Johanns blev bäs...

Av Wilma Åkesson - 9 november 2011 21:38

Heeeeeeej :) Idag kom mitt örhänge på posten :D Har typ väntat på det i, eh typ 2 månader.. Men, jajaj idag har det inte hänt något specielt, förutom läxor! Men i helgen så ska jag och Nellie sova över, då kanske vi gör några nya videos til...

Av Wilma Åkesson - 8 november 2011 19:55

Här är det nya disagnen på bloggen, vad tycks ? ;) Jaja, sitter här i köket och kollar på 2½ men , men ska  snart gå in och sätta mig i vardagsrummet! Nu funderar jag på igen om jag ska byta till blogg.se Det är mycket bättre där, fast det är...

Av Wilma Åkesson - 6 november 2011 22:09

Heeeej,! Ledsen att jag inte har bloggat på länge men jag har faktist haft fullt upp hela helgen osv..! Har kollat på Skadevi och spelar chinarpscupen (stavning) :) Riktigt kul, fast innan jag började spela så var jag sk*t narvös så det är sjuk...

Presentation


jag heter Wilma
Är tolv år och nästa år tretton.
Jag älskar musik, sjunga och fotboll.
Om jag inte är i skolan så brukar jag vara med mina bästavänner!
Hoppas att ni gillart.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards