wilmaakesson

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Wilma Åkesson - 22 oktober 2011 19:18

Hejhej!

Just nu sitter jag och sofia i soffan och lyssnar på någon cepe musik! ;s

Nu är vi utsvultna efer en lång dag med killarna :)

Först gick jag, Sofia, Olle och Samuel ner till stan en liten stund, vi gick till partyland och

provade lite maskar osv..

sen gick vi och åt på donken, och sen skulle Samuel hem så då typ åkte Olle också hem.. :(

Då gick jag och Sofia hem till edvin istället och kollade på skräckfilm, paranormal activity 1 ..

AAS läskigg :$


När typ hon låg och sov och så ser man att hennes ben bara åker ut sägnen och att hon börjar skrika och så släpas hon typ ut och ner för trappan, och sen nästa dag så filmar dom typ på att någon/något har bitit henne på sidan;ssss
asso jag typ ba, edviin säänk..
och så när typ bomber kom helt plötsigt.. ://
kommer aldrig se den igen
och så de där med mjölet, fyyfaann!

 

Alltså, dom la ut mjöl på hela golvet för att se om den gick!

Så hör dom fotsteg, så vaknar dom ju såklart och tänder lampan och så ser dom att det är mjöl fotspår runt hela sängen osv..

HAHA, tycker iallafall att ni ska testa se den ;)


Efter var vi så rädda så var tvugna att se på Tom och Jerry ;D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag heter Wilma
Är tolv år och nästa år tretton.
Jag älskar musik, sjunga och fotboll.
Om jag inte är i skolan så brukar jag vara med mina bästavänner!
Hoppas att ni gillart.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards